Apr 15, 2013

Hantaran Majlis Pertunangan: Coklat Bar In Love

Assalammualaikum semua pengunjung blog. Alhamdulillah...segala puji bagi Allah atas segala perancangan-Nya yang teratur dan terbaik untuk hamba-hamba-Nya.
Entry kali ini berkaitan hantaran pertunangan Coklat bar. Tema warna - Coklat Gold. Coklat bar dengan saiz 'm' dan wrapper warna kuning dihiasi dengan ribbon coklat dan gold.




Kotak untuk isi coklat berbentuk love, diselimuti dengan material yang sama pada tapak kotak dan dihiasi dengan ribbon warna coklat dan juga rantai manik berwarna emas.




Artificial Flower (nama moden...hihiihihihi), biasanya dipanggil bunga plastik ajer, dipilih sebagai hiasan dengan tona warna yang berlainan untuk kelihatan lebih menonjol. Merah dan pink. Actually bunga warna pink Lina nak tampal hingga ke bucu Love di depan, tapi kekurangan pula. So, kita menggunakan aper saja yang ader. Dan inilah hasilnya. Alhamdulillah. I love it...;)




Seperti biasa, jangan malu untuk contact kami bertanyakan tentang perkhidmatan yang kami sediakan. Kami beroperasi di Felda Besout 5, Sungkai Perak bukan lagi di Kluang, Johor. InsyaAllah, ketemu lagi di alam maya dengan entry seterusnya. InsyaAllah.

Assalam.


No comments:

Post a Comment

Suka Kami di Mukabuku

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...