Apr 9, 2013

Kek Span: Cream Cheese Topping


Assalammualaikum semua...bersiaran sekali lagi hari ini...dah lewat petang. Alhamdulillah masih lagi diberikan kesempatan untuk mencoretkan warna-warni kehidupan di dalam blog ini..syukur Alhamdulillah.

Orait...anak-anak tengah tidur lagi, actually dalam proses mengajar si kecil, Muhammad Akif Alfatih untuk tidur bawah...bukan lagi dalam buaian...Alhamdulillah...sejujurnya bukan mudah...hihihihi...;)

Untuk tidur lama, perlukan suasana sekeliling yang sunyi sepi, hanya kedengaran suara-suara unggas berdendang...hihihihii...;)...one more...cuaca pula tak boleh panas...Alhamdulillah kebelakangan ini, cuaca seperti turut sama memahami, terima kasih Allah.




Oklah...panjang pula ceritanya. Let's jump to our topic, Kek Span: Cream Cheese Topping. Actually dah lama buat, tapi baru ader masa lapang untuk update di blog. Memula tu nak buat Snowy Cheese Cake. Belek punya belek resepi dari internet, eeerrrrmmmm, gaya macam buat kek span cuma topping cheese. So, Lina pun buatlah versi sendiri, resepi Kek Span Oren dan topping cream cheese.
So, inilah yang terhasil...as picture shown. Sekeliling dihiasi dengan butiran coklat bentuk biji kopi.



Seperti biasa, foto by lovely hubby yang dah semakin terror shoot. Oh yer, kami juga telah maju setapak lagi dengan menyediakan pakej Fotografi yang sangat berpatutan. So kepada sesiapa yang berminat, jangan lupa untuk contact kami di phone or fb.

InsyAllah, semuga diberi kelapangan lagi untuk menitipkan sesuatu di laman ini. Alhamdulillah.

Assalam





1 comment:

Suka Kami di Mukabuku

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...