Jun 5, 2013

Tempahan Cheese Tart: Happy Anniversary


Assalammualaikum semua, Alhamdulillah kesempatan sekali lagi untuk upload antara tempahan dari pelanggan Adzleyna Bakery & Craft (ABC). Kali ini antara hot selling di ABC...cheese tart mix filling. Kali ini order dari Siti Nornabila di Cheras, Kuala Lumpur. Delivery by PosLaju Malaysia.
Actually, ini adalah 1st order delivery by pos yang ABC arrange after beroperasi semula (baby dah besar skit, almost 10months), so bolehler kembali aktif...hihihiii...;)


Antara new deco untuk special occasion


Untuk tempahan Cheese tart, dimana penghantaran melalui pos, ABC tetap akan nyatakan kemungkinan untuk pecah adalah tinggi. So, penghantaran hanya akan dilakukan apabila pelanggan bersedia untuk menanggung risiko tersebut. Sesiapa juga yang ingin ABC arrangekan by pos, ABC akan nyatakan hal yang sama. ABC tak mau lah, sebaik jer dapat then tart pecah-pecah and marah-marah kat ABC....;)


Siti Nornabila order dengan ucapan 'Happy Anniversary', so ABC decide untuk buat tulisan dari Selbourne Dark Chocolate. Lorekan untuk cheese tart pula ABC pelbagaikan.


ABC pernah poskan tart ke Muar (masa tu ABC masih stayed di Johor), almost half pecah...Alhamdulillah ABC memang dah bagitau awal-awal, so pelanggan boleh terima. Pernah juga ABC poskan ke Perak, Alhamdulillah tak ada pecah langsung. Delivery process ABC tak bolehnak pantau. Cuma yang ABC boleh n yatakan, delivery by pos, ABC akan pack as good as possible untuk elak kerosakan...InsyaAllah.

So, kepada Siti Nornabila, terima kasih atas ordernya...Alhamdulillah...Siti berpuas hati dengan apa yang ABC buatkan. Jangan serik untuk order lagi yer. InsyaAllah, jika order yanglebih  banyak dari Siti di masa mendatang, ABC akan turun untuk hantar sendiri pada Siti...InsyaAllah. Terima Kasih Allah...Alhamdulillah...;)

Sekian untuk kali ini.

Assalam

No comments:

Post a Comment

Suka Kami di Mukabuku

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...